15/03/2021 - 26/03/2021 activiteitenstop

Beste Zwemmers,
Beste Ouders,
Beste Vrijwilligers,

Gezien de recente uitbraak van de Britse variant in enkele Lierse scholen, werd er vanuit de stad benadrukt en herhaald op het belang van quarantaine. De waarnemend burgemeester, Rik Verwaest, vraagt alle verenigingen extra waakzaam te zijn en deze kinderen niet te laten deelnemen aan de activiteiten. Als ook een quarantaine uit te roepen voor alle trainingsgroepen waar vorige week één kind, uit één van de desbetreffende scholen heeft getraind.

Als zwemvereniging hechten we veel belang aan de gezondheid van onze zwemmers, vrijwilligers. Daar wij niet kunnen controleren of een zwemmer de quarantaine maatregelen naleeft zien we ons genoodzaakt alle activiteiten een halt toe te roepen tot en met vrijdag 26 maart ’21, om op deze wijze elke kans op verdere verspreiding een stop toe te roepen. Dit op advies van de burgemeester en sportdienst, want alleen samen geraken we hier uit.

Wanneer na deze sperperiode uw zwemmer geen symptomen(zie bijlage) vertoont, zien we hem/haar graag terug vanaf zaterdag 27 maart ‘21.

Alvast bedankt voor jullie begrip en blijf gezond!