Seizoen 2019-2020

Beste zwemmer/ouder,

Wij willen jullie graag (terug) verwelkomen bij de start van het zwemseizoen 2019-2020. Hierna vinden jullie de informatie voor de deelnemers aan enerzijds de zwemschool (met lessen op zaterdagmorgen)
en anderzijds de zwemclub (met trainingen op meerdere dagen).

Zwemschool
In de zwemschool betalen de zwemmers eenmaal per jaar lidgeld. Om uw lidmaatschap in orde te stellen voor deelname aan de ZVL-zwemlessen en -activiteiten, vragen wij u het lidgeld van 160 euro (per zwemmer) te betalen voor 31 augustus 2019 via overschrijving op rekeningnummer van ZVL BE45 9796 5490 3989 (met vermelding: naam zwemmer + lidgeld 2019-2020). De eerste les van het seizoen is voorzien op zaterdag 7 september 2019 in zwembad De Waterperels in Lier.

Zwemclub
In de zwemclub betalen de zwemmers enerzijds eenmaal per jaar lidgeld en anderzijds maandelijkse bijdrage volgens de groep waartoe ze behoren. Het lidgeld is 60 euro. Dit lidgeld dient elke zwemmer te betalen voor 31 augustus 2019 via overschrijving op rekeningnummer BE45 9796 5490 3989 (met vermelding: naam zwemmer + lidgeld 2019-2020)
De maandgelden dienen telkens voor de eerste training van de maand (september – juni) betaald te worden via overschrijving naar de rekening van de club. De maandgelden per groep zijn als volgt :
- M-Zwemmen 5 € / maand 4u training (do)
- Zwemklasje, Eendjes 15 € / maand 14u training (di, do en za)
- Benjamins 20 € / maand 24u training (ma, wo en vr)
- Miniemen 25 € / maand 30u training (ma, wo, vr en za)
- Cadetten, Juniors & Seniors (*) 30 € / maand 34u training (ma, di, wo, vr en za)
- Pré-Masters (*) & Masters (*) 15 € / maand 14u training (di, do en za)
- Recreatie (*) 10 € / maand 8u training (di en do)
(*) In deze groepen is het ook mogelijk om met een 10-uren kaart te werken. Deze kaart kost 20 euro en is te bekomen bij uw trainer. Gelieve ook deze gelden over te schrijven.

De trainingen starten vanaf maandag 9 september 2019.

Voor alle zwemmers geldt:
• Na ontvangst van het lidgeld kan de zwemmer de lidkaart afhalen tijdens de les/de training. De lidkaart blijft geldig tot 31 augustus 2020.
• Geen enkele betaling van lid- en maandgelden zal aan de zwemmer worden teruggestort bij het beëindigen van de activiteiten en/of het lidmaatschap.
• Het lidmaatschap houdt in dat zwemmer en ouders akkoord gaan met het Huishoudelijk Reglement, dat jullie te allen tijde kunnen nalezen op https://www.zwemvereniginglier.be.
• Indien u niet geïnteresseerd bent om uw lidmaatschap te verlengen, vragen wij u dit mee te delen via mail (zwemvereniginglier@hotmail.be ) .
• Indien ZVL uw betaling niet tijdig ontvangt, wordt het lidmaatschap automatisch stopgezet op 1 september 2019.
Wij verwijzen jullie graag naar de ZVL website (https://www.zwemvereniginglier.be) en de facebookpagina voor meer informatie en updates. Uiteraard kunnen jullie steeds terecht bij trainers en bestuursleden met jullie vragen en/of bemerkingen.

Wij wensen jullie een mooie zomer en kijken alvast uit naar een vlotte start van het nieuwe zwemseizoen.

Met vriendelijke groeten,
ZVL – Bestuur

Wanneer u deze berichten niet meer wenst te ontvangen kan u hier steeds uitschrijven. Alle voorgaande berichten zijn hier steeds te bezichtigen.

Zwemvereniging Lier | vzw