Laatste kans wafeltjes

Wafeltjes

Beste zwemmer/ouder,

Wij willen u graag vragen om actief deel te nemen aan de wafeltjesverkoop van ZVL – de opbrengst van de wafelverkoop gaat integraal terug naar de kinderen in de vorm van nieuw zwemmateriaal. Denk aan onze zwemposter, de leuke badges bij de brevetten, extra’s op de teambuilding, enz…

De wafelslag verloopt als volgt:

* Er zijn zoals andere jaren vanille- en chocoladewafels beschikbaar, in dozen van 700 gram, voor 5 euro/doos. Maar dit jaar is er ook keuze uit carré confituur en frangipane. Eveneens in dozen van 700 gram voor 5 euro. Nieuw zijn de rochers! (Cocosrotsjes) Ook in dozen van 700 gram voor 5 euro.

* U kan de wafels verkopen in uw omgeving aan vrienden en kennissen. U kan daartoe gebruik maken van het ‘bonnetjesboekje’ of een eigen overzicht van uw verkopen.

* U dient uw bestelling door te geven aan ZVL uiterlijk op woensdag 20 maart 2019 via mail naar zwemvereniginglier@hotmail.com. Het opgehaalde bedrag mag overgeschreven worden op de rekening van de zwemclub BE45 9796 5490 3989 met als mededeling “ + wafelverkoop 2018-2019”

* De bestellingen kunnen afgehaald worden in het zwembad van Lier op zaterdag 30 maart 2019 vanaf 9u.

Wij rekenen op uw gedreven verkooptalent. Dit jaar belonen we iedereen! Per 10 dozen dat je verkoopt, krijg je 1 doos naar keuze gratis! (Vergeet niet om je gratis doos mee te bestellen.)

Uiteraard kunt u steeds bij het bestuur terecht bij vragen en/of onduidelijkheden.

Alvast dank en met vriendelijke groeten,

Het ZVL-bestuur

Wanneer u deze berichten niet meer wenst te ontvangen kan u hier steeds uitschrijven. Alle voorgaande berichten zijn hier steeds te bezichtigen.

Zwemvereniging Lier | vzw