Inschrijven paasbrunch

Paasbrunch

Beste zwemmer/ouder,

Zin om de paasvakantie relax in te zetten? Kom met ons mee brunchen!

Terwijl je zelf geniet van een uitgebreid ontbijt, kunnen de kinderen en jongeren zich amuseren in onze creahoek. Ook de paashaas is aanwezig en brengt een lekkere verrassing mee. Grijp je kans en maak een selfie met de paashaas.

Wanneer: Zaterdag 6 april 2019.

Tijdstip: U kan komen ontbijten tussen 9.30 uur en 13.00 uur.

Wat langer blijven babbelen is uiteraard mogelijk!

Waar: Chirolokalen, Boomlaarstraat 72, Lier

Parkeren: Parking zwembad. De locatie is op wandelafstand en zal worden aangegeven.

Keuze uit verschillende ontbijten:

Kinderontbijt: 7.5 euro: 2 sandwiches, beleg, drankje, yoghurtje

Basisontbijt 15 euro: 2 pistolets, 1 croissant, 1 koffiekoek, beleg, spek met eieren, boter, yoghurtje, glas fruitsap, tas koffie of thee.

Luxe ontbijt: 20 euro: Idem basisontbijt + zalm en cava.

Inschrijven kan online via de link: www.zwemvereniginglier.be/ontbijt

Dit ten laatste tegen zaterdag 30 maart 2019.

Betaling kan enkel via overschrijving op het ZVL-rekeningnummer: BE45 9796 5490 3989

Helpende handen zijn steeds welkom! Spreek ons aan indien u wenst te helpen! Opdienen, afruimen, afwassen, ontbijt bereiden, …

Wij hopen u te mogen verwelkomen!

Het bestuur ZVL

Wanneer u deze berichten niet meer wenst te ontvangen kan u hier steeds uitschrijven. Alle voorgaande berichten zijn hier steeds te bezichtigen.

Zwemvereniging Lier | vzw