Laatste kans nieuwjaarsreceptie

Toost mee op 2019

Beste zwemmer/ouder,

Graag maken we u er attent op dat morgen (zondag 20/1) de laatste dag is om in te schrijven voor onze gratis nieuwjaarsreceptie volgende week vrijdag.
Hieronder kan u alle nodige info vinden. Hopelijk zien we jullie vrijdag in grote getale in de chirolokalen.

Wanneer: Vrijdag 25 januari 2019
Tijdstip: Vanaf 18.00 uur.
Rond 20.30 uur brengt onze voorzitter een woordje en worden er leden en vrijwilligers feestelijk in de bloemetjes gezet.
Waar: Chirolokalen, Boomlaarstraat 72, Lier
Inschrijven: Schrijf u hier in! (uiterlijk tegen: zon 20 jan)
Kostprijs: gratis

Op zaterdag 1 december heeft een professionele fotograaf foto’s getrokken van de kinderen in de zwemschool. Deze afgedrukte foto (groot formaat) is gratis af te halen tijdens de receptie. Op zaterdag 26 januari zijn deze foto’s te koop tijdens de zwemschool voor een prijs van 5 euro.

Wij hopen u te mogen verwelkomen! De cava staat alvast koud!
Het bestuur

Wanneer u deze berichten niet meer wenst te ontvangen kan u hier steeds uitschrijven. Alle voorgaande berichten zijn hier steeds te bezichtigen.

Zwemvereniging Lier | vzw