Hernieuwen lidgeld

Beste zwemmer/ouder,

Graag willen we u er attent op maken dat binnen een kleine maand ons nieuwe zwemseizoen van start gaat. Indien u het lidgeld voor onze zwemclub nog niet vernieuwde maar nog wel heel graag wenst te komen zwemmen dient u dit zeker voor 31 augustus 2018 te doen. Door de talrijke zwemmers op onze wachtlijst zullen alle zwemmers die niet betaalden uit onze ledenlijst geschrapt worden zodat de nieuwe zwemmers een plaats hebben. Bij laattijdige betalingen zal u dus terug moeten inschrijven op de wachtlijst en mogelijk moeten wachten wanneer er in de groep waar uw dochter/zoon zwemt geen plaats meer blijkt te zijn.

Heeft u de clubkrant gemist op het einde van het seizoen of wenst u als oud-lid ook graag een eerste exemplaar van onze nieuwe uitgave te ontvangen? U kan deze nog verkrijgen via onze webshop of per mail. De krant zal dan op 8/9 tijdens de eerste zwemschool voor u klaarliggen of kan voor de kleine prijs van €2.50 naar u thuis opgestuurd worden.

Dit bericht is naar u verzonden omdat u hiervoor bent ingeschreven. Wanneer u deze berichten niet meer wenst te ontvangen kan u hier steeds uitschrijven. Alle voorgaande berichten zijn hier steeds te bezichtigen.

Zwemvereniging Lier | vzw