16/04/2020 Covid-19 update

Beste Zwemmers,
Beste Ouders,

Tijdens de Nationale Veiligheidsraad van 15 april, werd in overleg met de minister-presidenten beslist om de nu geldende inperkingsmaatregelen te verlengen tot en met 3 mei. Zodoende zijn wij als zwemvereniging genoodzaakt onze voorgaande genomen actie te verlengen.
We houden jullie op de hoogte van eventuele verdere ontwikkelingen.

Graag willen we van de gelegenheid gebruikmaken jullie te bedanken voor de leuke foto’s en filmpjes die jullie ons afgelopen periode toe zonden. Het doet ons enorm plezier om onze zwemmers zo creatief bezig te zien een dikke pluim voor jullie allen. Foto’s blijven natuurlijk welkom, misschien komt jouw foto wel in ons clubblad.

Ook willen we jullie nog herinneren aan enkele tips uit onze voorgaande mail:
In tijden van lockdown is het belangrijk uw zwemmer gezond te houden. Dit kan door hem dagelijks een beetje te laten bewegen, uiteraard zonder de voorop gelegde maatregelen te schenden. Als zwemmer is lenigheid een belangrijk bouwsteen. Enkel lenigheids oefeningen op maat van uw zwemmer zijn dus de perfecte bezigheid in tijden van isolement. Hou het eenvoudig, gebruik oefeningen uit de turnles of het internet of laat uw zwemmer 10 minuten touwtje springen. Neem ook zeker een kijkje op de website http://www.blijfsporten.be/ voor nog meer leuke tips.

Ten slotte hopen we elkaar snel terug te zien, tot dan, houd je gezond.

Met sportieve groeten,