29/03/2020 Update covid-19

Beste Zwemmers,
Beste Ouders,

Zoals jullie ondertussen wel weten heeft de Nationale Veiligheidsraad, uitgebreid met de minister-presidenten, op 27 maart beslist de genomen maatregelen te verlengen met twee weken, dus tot en met 19 april. Zodoende zijn wij als zwemvereniging genoodzaakt onze voorgaand genomen actie te verlengen. We houden jullie op de hoogte van eventuele verdere ontwikkelingen.

In tijden van lockdown is het belangrijk uw zwemmer gezond te houden. Dit kan door hem/haar dagelijks een beetje te laten bewegen, uiteraard zonder de vooropgelegde maatregelen te schenden. Als zwemmer is lenigheid een belangrijk bouwsteen. Enkele lenigheidsoefeningen op maat van uw zwemmer zijn dus de perfecte bezigheid in tijden van isolement. Hou het eenvoudig, gebruik oefeningen uit de turnles of het internet of laat uw zwemmer 10 minuten touwtje springen. Neem ook zeker een kijkje op de website http://www.blijfsporten.be/ voor nog meer leuke tips.

Hopelijk zien we elkaar snel, houd je gezond.

Met sportieve groeten,