Stage Aken dag 4

Vandaag nieuws van de zwemmers zelf!! Ze kregen volgende opdracht voorgeschoteld... Als je de kans kreeg, om 1 sms'je te sturen naar jullie ouders. Wat zouden jullie dan sturen?
Hieronder de reacties:

Jonathan: Liefste mama en papa. Ik wou wel bij jullie zijn. Maar dat gaat niet. Het zwemmen gaat goed. En de activiteiten zijn leuk. Ik kan soms wel slapen, maar niet altijd. Van je liefste Jonathan De Boo.

Marnix: Hallo, met Marnix. De activiteiten zijn hier heel tof. Vooral de estafette spelletjes. Het eten is ook lekker. Vooral de soep. De trainingen zijn zwaar maar wel tof. Ik mis jullie wel een beetje. Van je lieve zoon, Marnix.

Eli: Dag mama en papa. Het is hier heel leuk. De zwemles is super. Ik vind sommige oefeningen moeilijk. We moesten dinsdag paaseitjes rapen. We speelden een spel met een vliegtuig. Ik slaap met twee hele leuke jongens. We hebben snoep op onze kamers. Ik mis jullie wel. Groetjes, Eli.

Léon: Dag, Léon hier. Het trainen is zwaar en het eten is lekker. Er is een landkaart in de gang waar we met groepjes zoveel mogelijk afstand moeten afleggen met ons vliegtuig. Ik slaap elke platte rust want dat heb ik echt nodig. Daag, Léon.

Qingkun: Liefste mama en zussen. Ik mis jullie zo hard. De training is meestal vermoeid. Het leukste was de filmavond. Toen mochten we snoep eten. Het stomste in de platte rust. Groetjes, Qingkun.

Charlotte: Hallo mama en papa en broer. Ik vind het hier heel leuk, maar de trainingen zijn wel heel zwaar. Dinsdag zijn we naar de speeltuig geweest en hebben we paaseieren gaan rapen. We hebben in de speeltuin mogen spelen. Groetjes, Charlotte.

Lars: Liefste mama. De trainingen zijn zwaar, maar wel leuk met Marnix en Wout. Het eten is lekker, maar niet zoals bij jou. De platte rusten zijn saai, maar wel nodig. De activiteiten zijn leuk. Groetjes Lars.

Noa D.L.: Hallo, mama en papa. Het is hier super leuk. De trainingen zijn vermoeiend, maar het gaat. We hebben een leuk spel gedaan. Ik verveel me hier niet. We zijn naar het park geweest. Daar mochten we paaseieren rapen. Nu moet ik afronden. Groetjes Noa D.L.

Tijs: Liefste mama, het is hier mega leuk! Het zwemmen is soms een beetje vermoeiend, maar dat geeft niet. Het eten is lekker. En wat slaap ik lekker! De film die we keken was ‘Zootropolis’. Van de vijf euro hebben we snoep gekocht. Groetjes, Tijs

Noa V: Het is hier super leuk. De trainingen zijn redelijk zwaar maar heel leuk. De anderen van mijn groepje voor het spel zijn allemaal super tof. Het blazen met een rietje ging wel iets moeilijker, maar het bleef tof. De uitstap naar het park was ook tof en lekker! Het eten is super lekker! Noa.

Aaron: Hallo mama en papa. Het zwemmen is leuk. Maar de platte rust is saai. De film was saai omdat ik die al gezien heb. Voor de film zijn we naar de winkel geweest. Voor 5 euro kan je veel kopen! Heel veel groetjes, Aaron.

Lotte: Het zwemmen is vermoeiend. De trainers zijn soms streng of lief. De platte rust is soms stom, maar ik wel al wel een keer geslapen. Het eten is soms lekker, soms vies. Groetjes, Lotte.

Wout Verw. Mama, het zwemmen is super leuk. De tussenactiviteiten zijn ook super leuk. Het eten is ook super lekker! Van Wout Versch. hebben we Zuid-Afrikaanse woorden geleerd. Ik en Jonathan zijn goed vrienden. Groetjes Wout Verw.

Wout Versch: Liefste mama, de trainingen zijn zwaar, maar heel leuk met Lars en Marnix. De activiteiten zijn geweldig. Het eten vind ik heel lekker. We hebben ook nog paaseitjes geraapt. Mijn kamergenoot is Marnix. De platte rust is niet leuk, maar wel nodig. Wout Versch.

Lore: Hallo, Lore hier. We zijn op zwemstage in Aken. We trainen vier uur per dag en krijgen training van Annelies of van Sven. De activiteiten zijn knutselen, lopen, estafette, naar het park, balspelen, … Tof hé. Daag, Lore.

Helge: Hallo, de stage in Aken is super leuk! Wij zwemmen vier uur per dag. Er zijn tussendoor ook nog kei leuke activiteiten. Er was ook een filmavond waar je snoep voor mocht kopen. Vijf euro kreeg je daarvoor in de Lidl. Groetjes, Helge.

Sune: Liefste mama en papa. Het is hier heel leuk. Het zwemmen is leuk en we hebben al veel spelletjes gespeeld zoals: Reisje rond de wereld, dikke Bertha, lopen, een wandeling naar het park, paaseieren zoeken, … Ik ben super blij dat ik hier ben! Nu gaan we ‘yoga’ doen. Of zo iets… (Droogtraining zegt Annelies) Groetjes, Sune