Feestelijk van start!

Op zaterdag 8 september gingen we echt van start. Omdat het een feestjaar was hadden we een kraampje voorzien om samen gezellig iets te drinken. De sfeer was er gezellig en ontspannen. Zwemmertjes zagen elkaar terug na een zomerstop en ook de ouders konden wat bijbabbelen.
De winnaars van de twee wedstrijden zijn ondertussen ook bekend!

Jasper Van Hoof
De vijfjarige zwemmer kwam moedig zijn naam in een balletje steken tijdens de verenigingenmarkt. Hij won een jaar gratis zwemschool! Er zaten maar 8 balletjes in het rad. Dus diegene die deelgenomen hebben aan deze wedstrijd hadden een grote kans om te winnen! Heb je zin om volgend seizoen te winnen? Kom dan zeker naar de vereningenmarkt op vrijdag 21 juni 2019!

Marnix Doomen
Deze zwemmer uit de zwemclub vulde moedig heel het kruiswoordraadsel in en vond hierbij het woord dat we zochten. Namelijk: 'zwemschaap'. Op de schiftingsvraag: 'Welke tijd zwemt onze voorzitter op 100 m VS?' antwoordde: hij 1.30 min. De daadwerkelijk gezwommen tijd door Tim onze voorzitter was 1.33 min. De bewijzen kan je aflezen op de chronometer! Marnix won hierbij zijn lidgeld van dit seizoen terug. (60 euro). Proficiat!