Cursus initiator

Beste zwemliefhebber,

In januari 2018 gaat er een cursus Initiator van start! Georganiseerd door onze eigen club, in ons eigen zwembad in Lier. Dit in samenwerking met Sport Vlaanderen. Een cursus dichter bij huis ga je dus niet vinden! Het is een totaalpakket waarbij de 4 verschillende modules aan bod komen en elkaar spontaan opvolgen. De planning is bewust gespreid over een half jaar, zodat er voldoende persoonlijke vrije tijd overblijft en tijd om te studeren. Het is een heel haalbare cursus voor iedereen die geïnteresseerd is in zwemmen. Voorkennis of ervaring is niet verreist! Er is zowel een theorie als praktijk gedeelte waarbij de basistechnieken – en principes aan bod komen. Geen ingewikkelde termen, teksten of theorieën, maar alles heel duidelijk en concreet zodat je met de leerstof direct aan de slag kan! Elke geslaagde cursist, die een engagement van minstens 2 jaar met onze club aangaat, krijgt zijn cursusgeld volledig terugbetaald!

De lessen vinden plaats op volgende momenten:
Module 1: (Verplichte) Algemene sporttak overschrijdende module.
Lessen op: zat 13 januari, zon 14 januari. (Voor – en namiddag)
Examen op: woe 31 januari. Van 19.00 uur – 22.00 uur.

Module 2 + 3: Sporttechnische en didactische module.
Lessen op: zat 10 februari, zat 24 februari, zat 10 maart, zat 24 maart, zat 14 april, zat 28 april, zat 12 mei, zat 26 mei. (Voor – en namiddag)
Examen theorie op: woe 13 juni. Van 19.00 uur – 22.00 uur. Examen praktijk op: zat 16 juni. Van 9.00 uur – 15.00 uur.

Herexamens: Module 1 + 2 + 3: Zat 18 aug. Van 9.00 uur – 17.00 uur.

Module 4: Stage

Aarzel niet en schrijf je snel in via onderstaande link! Met vragen kan je gerust bij ons terecht!