Op teambuilding naar 'De Nekker'

Voor de allereerste keer organiseerden we ‘een weekendje teambuilding’ met onze club! Spannend voor groot en klein. Zaterdag 28 oktober stonden er 33 zwemmers en 4 begeleiders enthousiast te wachten aan de poorten van De Nekker in Mechelen. Daar zou het gebeuren! Vriendschapsbanden smeden en aanhalen. Lachen, plezier maken, grenzen verleggen, maar vooral ‘even weg’! Veel tijd om ons te vervelen hadden we niet! We speelden direct enkele kennismakingsspelletjes zodat de spanning eraf was. Een half uurtje later stonden de monitoren van De Nekker ons op te wachten om enkele uurtjes op avontuur te gaan. Zo kregen we een initiatie boogschieten, waarbij we zoveel mogelijk punten moesten verzamelen. We legden een behendigheidsparcours af, waarbij ook snelheid en tactisch spel aan bod kwam! Het toppunt van durf en lef was de pamperpaal! Eén voor één trokken onze zwemmers naar boven! Sommigen haalden de top, sommigen deden enkele treden. Maar allen deden ze hun best! Toen de adventure games ten einde liepen, merkten we dat onze maagjes knorden. Snel een ‘vier uurtje’ en dan nog enkele losse spelletjes zoals ontrouwe echtgenoot, doktertje knoop, dooie vis, … Om 18.00 uur schoven we met grote honger aan tafel! Eerst soep, daarna boontjes met patatjes en hamburgers. Ten slotte nog een ijsje. Mmm… dat smaakte! Om de dag af te sluiten trokken we op Halloween tocht. We verdeelden ons in twee groepen waarbij de ene groep een virus moest verzamelen om de mensheid in zombies te laten veranderen. De andere groep moest een medicijn verzamelen als tegengif. Het virus bleek toch sterker te zijn en won! De ZVL’ers veranderden dus allemaal in zombies! De jongste zwemmers zochten hun bed op en de oudere zwemmers mochten nog genieten van de film ‘Kong: Skull Island’.

De ochtend daarna zaten we met kleine oogjes aan een lekker en uitgebreid ontbijt. Nog even een button maken als aandenken en daarna ons uitleven in de binnenspeeltuin! Tegen de middag sloten we af en laadden we onze overvolle koffers terug in! Nog een groepsfoto, hier en daar een knuffel en dan naar huis! Hopelijk tot volgend jaar!

Foto's kan u terugvinden in onze map "foto's" of via volgende link.

Sven, Diane, Tim en Annelies