Je hebt interesse in onze club en wil lid worden?
Hieronder leggen we u in 4 stappen uit hoe dit in zijn werk gaat.
Stap 1: inschrijven

Vul het inschrijvingsformulier zo volledig mogelijk in.
Hierna ontvangt u een uitnodigingsmail voor het eerst volgende test moment.

LET OP: Het mailadres wordt gebruikt voor alle officiële communicatie zoals bv: het attest voor ziekenfonds.
Het is mogelijk meerdere mailadressen op te geven, dit doe je door de mailadressen achter elkaar te plaatsen gescheiden door puntkomma (vb: adres1@mail.be;adres2@mail.be;…).

Stap 2: Testmoment

Je biedt je aan op het testmoment. Je wordt ontvangen in de inkomhal van het zwembad, samen met andere kandidaat zwemmers(sters).
Na het testmoment wordt u per mail op de hoogte gebracht van het resultaat.

LET OP: Omdat wij als club, zwemmen beoefenen als sport, is er een andere opbouw nodig bij het aanleren. Zo wordt er gestart met crawl en rugslag, pas later met schoolslag en vlinder.
Zo is het mogelijk dat sommige kinderen die reeds een zwemdiploma behaalde alsnog in een lagere groep starten (ervaring leert ons dat zij in sommige groepen sneller doorgroeien). Voor een vlotte werking kan er uitsluitend in volgende groepen worden ingestapt: kikkertjes, dolfijntjes, zwaardvissen, orka’s of zwemclub (volgens leeftijd).
Laat je niet misleiden door de namen, deze zijn niet hetzelfde als die van de brevetten of andere zwemscholen.

Stap 3: Plaats

Bij voldoende plaats vindt u in de mail met het resultaat, een verzoek tot betalen. Ter Info: Indien je niet langer geïnteresseerd bent, gelieve ons dan te verwittigen. Geef ons ook de reden, zo kunnen we in de toekomst hieraan werken.

Stap 3: Geen plaats

Je ontving de mail met het resultaat, maar er was helaas geen plaats. Geen probleem je blijft op de wachtlijst staan tot er plaats vrijkomt in de groep waar u geschikt voor bent bevonden. Zodra er plaats is in de groep ontvangt u een verzoek tot betalen.
Ter Info: Ons online systeem houdt de volgorde automatisch bij, dit op datum en uur van inschrijving. Indien je niet langer geïnteresseerd bent, gelieve ons dan te verwittigen. Geef ons ook de reden, zo kunnen we in de toekomst hieraan werken.

Bij betaling gaat u akkoord met het huishoudelijk reglement.

Stap 4: Betaling

Wij hebben uw betaling goed ontvangen, proficiat u bent lid. U ontvangt een mail met de datum en uur waarop u uw lidkaart kan ophalen en het tijdstip van uw eerste training.
Ter info: U ontvangt automatisch een attest voor het ziekenfonds, dit wordt meerdere keren per seizoen automatisch gegenereerd en uitgestuurd naar de nieuwe leden.