05/04/2017 Dag 4: Aken

Vandaag, woensdag we hebben eerst ontbeten en dan zijn we gaan trainen. Direct hierna zijn we naar de sporthal gegaan. Hier kregen we droogtraining van Iris. Die was zeer vermoeiend. Gelukkig hebben we daarna lekker gegeten. De pot schafte gehaktballen met pekes en erwtjes en gekookte patatjes. Hierna hadden we een fijne platte rust. Na de platte rust kregen we een techniektraining vlinder van Iris. Als volgt kregen we nog een gewone training die we leuk afsluiten met enkele manieren om een drenkeling te kunnen redden. Daarna deden we nog verder met ons spel om punten te verdienen. Later rond 18u zijn we gaan eten, dit keer hamburger met gekruide patatjes ook was er brood met beleg. Na het avondeten hebben we nog oefeningen gedaan met onze theraband. Dan zijn we naar het park gegaan. Hier waren paaseitjes verstopt die we allemaal hebben gezocht en gevonden. Dit leverde ons ook punten op voor het spel. Teon we terugkwamen dronken we warme chocomelk. Na de Chocomelk zijn we gaan slapen.

Slaapwel ! xxx <3

groetjes