03/10/2016 Onze Richard

Beste allen,
We hebben 'onze Richard' genomineerd voor het clubhart van onze club. Hij staat al bijna 25 jaar aan de kant van het zwembad, deelde lief en leed met verscheidene generaties zwemmers. Aangezien een dankjewel voor zijn volharding en doorzetting eigenlijk tekort schiet hebben we hem genomineerd voor 'het grootste Clubhart' omdat hij dit echt verdient.
Mogen we u massaal vragen om te stemmen op hem zodat hij een aantal prachtige prijzen in de wacht kan slepen. U kan/moet stemmen via volgendelink waarna u bij club 'ZVL' invult, uw stem uitbrengt voor Richard, even kort registreert (u hoeft geen aanbiedingen van de krant te aanvaarden) en de binnenkomende e-mail te bevestiging. Dit laatste is belangrijk aangezien uw stem anders niet geldig is. Stemmen kan u doen tot en met dinsdag 25 oktober. U kan 1 stem per persoon uitbrengen maar vergeet dit zeker niet te delen met zoveel mogelijk andere mensen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.