31/01/2016 Paco wedstrijd Kalmthout

Zondagochtend stonden we met kleine oogjes aan het zwembad in Kalmthout. De zwemmers die eerst nog wat in ‘slaapmodus’ waren, werden al snel wakker na het inzwemmen. Toen ging de wedstrijd echt van start! De trainers stonden weer te pronken op de kant dankzij de zwemresultaten van de zwemmers!

Hanne zwom haar limiettijd op 100 VS! Later op training zwom ze haar tweede limiettijd op 100 RS. Zij mag dus echte wedstrijden gaan zwemmen. Een hele dikke proficiat Hanne! We wensen je veel succes!

Carole, Jens en Maxim zwommen allemaal tijden om over te gaan naar de groep van Ellen. Carole staat hiervoor stevig genoeg in haar schoenen. Zij mag vanaf maart een groep hoger gaan trainen. Maxim en Jens zijn nog jonger en moeten hier en daar nog werken aan hun techniek. Zij mogen dus nog even bij Annelies blijven. Maar toch aan alle drie ‘hoedje af’. Zij hebben een knappe prestatie neergezet. Tinco is lange tijd ziek geweest en was nog niet in ‘topvorm’, maar heeft desondanks toch zijn best gedaan en knap gezwommen!

Ook Lien zette een mooi prestatie neer, waardoor ook zij een groepje hoger mag gaan trainen. Welkom in de groep Lien!
Verder waren er ook een paar zwemmers die de zwemschool vertegenwoordigd hebben. Enkele onder hen zwommen voor de allereerste keer een wedstrijd. Dit ging gepaard met de nodige zenuwen, terwijl die eigenlijk voor niets nodig waren! Merijn, Kirke, Alan en Wim, ook aan jullie een dikke proficiat!

Er is een volgende Paco wedstrijd op 17 april in Willebroek. We hopen daar nog meer zwemmers te mogen verwelkomen! De volledige uitslag en correcte tijden kunnen worden terug gevonden op de website. Dit bij kalender, op de dag dat de wedstrijd gezwommen is.

Annelies