01/01/2016 Beste wensen

Sportief 2016

Beste zwemmer,

Beste ouders,

Langs deze weg wenst ZVL u en uw familie voorspoedig, gezond en een sportief 2016 toe. Graag maken we van de gelegenheid gebruik om een paar dingen in de verf te zetten. Zo kunnen jullie vanaf dit jaar terecht op onze vernieuwde website. Vergeet u zeker niet in te schrijven op de nieuwsbrief, zo blijft u op de hoogte van het reilen en zeilen en alle belangrijke evenementen. Ook is het bestuur trots u te melden dat het eerste huishoudelijk reglement van ZVL een feit is. We vragen dan ook aan iedereen om dit even door te lezen, want samen sporten start met goede afspraken. U vindt het reglement op onze vernieuwde website of via volgende link.

Om af te sluiten willen we nog even de aandacht vestigen op onze master- groep. Ouders die graag in de zwemervaring van hun kinderen meegaan of zij die hun conditie op peil willen houden of zelfs zij die de extra kilootjes van de feestdagen er af willen zwemmen, kunnen op twee avonden in de week bij ons terecht . Zo helpen we jullie graag verder met jullie goede voornemens. Voor meer info kunt u altijd terecht op de website of spring gerust even binnen tijdens een trainingsmoment op dinsdag en donderdag tussen 19u en 20u.

Met sportieve groeten,