01/08/2016 Hernieuwen lidgeld

Beste zwemmer/ouder,

Wij willen jullie graag (terug) verwelkomen bij de start van het zwemseizoen 2016-2017. Hierna vinden jullie de informatie voor de deelnemers aan enerzijds de zwemschool (met lessen op zaterdagmorgen) en anderzijds de zwemclub (met trainingen op meerdere dagen).

Zwemschool (voor beginnende zwemmers; lessen op zaterdagvoormiddag van 9u tot 9u45)

• In de zwemschool betalen de zwemmers eenmaal per jaar lidgeld. Om uw lidmaatschap in orde te stellen voor deelname aan de ZVL-zwemlessen en -activiteiten, vragen wij u het lidgeld van 150 euro (per zwemmer) te betalen voor 31 augustus 2016 via overschrijving op rekeningnummer BE45 9796 5490 3989 (met vermelding: naam zwemmer + lidgeld 2016-2017).
  • De eerste les van het seizoen is voorzien op zaterdag 10 september 2016 om 9u in het zwembad De Waterperels in Lier. Nieuwe leden (tot 8 jaar) kunnen zich reeds aanmelden op 3 september, eveneens om 9u, voor een test-les. Op basis daarvan wordt de zwemmer in de passende groep ingedeeld.
  • Zwemclub (voor gevorderde zwemmers, trainingen op meerdere dagen van de week)

• In de zwemclub betalen de zwemmers enerzijds eenmaal per jaar lidgeld en anderzijds maandelijks een bijdrage volgens de groep waartoe ze behoren.
  • Het lidgeld van ZVL blijft behouden op 50 euro. Dit lidgeld dient elke zwemmer, via overschrijving op rekeningnummer BE45 9796 5490 3989 (met vermelding: naam zwemmer + lidgeld 2016-2017), te betalen voor 31 augustus 2016.
  • De maandgelden dienen telkens op de eerste training van de maand (september – juni) cash betaald te worden aan de trainer. De maandgelden bedragen volgens de groepen:

• Groep Sonja - 15 euro/maand (training do&za);
    • Groep Annelies - 20 euro/maand (training di,do&za)
    • Groep Ellen - 25 euro/maand (training ma,woe&vrij);
    • Groep Richard - 30 euro/maand
    • Groep Christophe - 15 euro/maand (training di&do).
    • Zwemmers-studenten vanaf 18 jaar kunnen opteren voor het gebruik van een 10-beurtenkaart (die het maandgeld vervangt) en betalen daarvoor 15 euro per kaart.
  • De eerste training van het seizoen is voorzien op zaterdag 3 september 2016 om 10u voor de groepen Sonja, Annelies, Richard; en daarna vanaf zaterdag 10 september. (Traditiegetrouw is het zwembad gesloten tijdens de eerste week van september.)
  • Voor alle zwemmers geldt:

• Na ontvangst van het lidgeld kan de zwemmer de lidkaart afhalen tijdens de les/de training. De lidkaart blijft geldig tot 31 augustus 2017.
  • Geen enkele betaling van lid- en maandgelden zal aan de zwemmer worden teruggestort bij het beëindigen van de activiteiten en/of het lidmaatschap.
  • Het lidmaatschap houdt in dat zwemmer en ouders akkoord gaan met het Huishoudelijk Reglement, dat jullie te allen tijde kunnen nalezen op onze website.
  • Indien u niet geïnteresseerd bent om uw lidmaatschap te verlengen, vragen wij u dit mee te delen via mail.
  • Indien ZVL uw betaling niet tijdig ontvangt, wordt het lidmaatschap automatisch stopgezet op 1 september 2016.
  • Wij verwijzen jullie graag naar de ZVL website en de facebookpagina voor meer informatie en updates.

Uiteraard kunnen jullie steeds terecht bij trainers en bestuursleden met jullie vragen en/of bemerkingen.

Wij wensen jullie een mooie zomer en kijken alvast uit naar een vlotte start van het nieuwe zwemseizoen.

Met vriendelijke groeten,
    ZVL – Bestuur